Baby bukser in the making

Jeg er medlem af en “mødregruppe” på Facebook, hvor en skøn kvinde idag viste fint hjemmesyet babytøj frem med spørgsmålet: Får I andre lavet noget til babys garderobe? Og trods andre baby/krea projekter, så har jeg faktisk endnu ikke fået syet noget tøj til Pipsqueak. Og det på trods af at jeg har stof til at ligge! FY!

Så jeg greb yndlings bukserne fra Bilka og tegnede fluks et mønster i str 74/80/86 (har bukserne i alle tre størrelser). Derefter fik jeg klippet ud til to par i størrelse 80. Bom!

wpid-collage_20150421190954363_20150421191735639.jpg

Så langt, så godt.

Nogen gange har man lige brug for et spark til den dårlige samvittighed for at komme i gang!

Skriv et svar

