Det var ikke gaffa tape, men det dur alligevel

Jeg har en lås til min barnevogn. Den virker, men hold nu fast hvor er den grim! Sådan en ækel rød farve, som clasher fuldstændigt med den jagtgrønne Odder.

cykellås

Jeg har ledt efter en løsning, for man kan jo ikke bare smide noget ud bare fordi det er grimt. Den virker jo efter hensigten…

Idag fandt jeg så noget stoftape i Søstrene Grene og dét dur! Det koster 6.98 kr for en rulle på 3 meter og jeg brugte lidt mere end en hel til min barnevognslås.

stoftape

reloved cykellås

Den er da faktisk blevet helt pæn.

One thought on “Det var ikke gaffa tape, men det dur alligevel

Skriv et svar

