Legetøjssæk

Jeg kan efterhånden godt se hvor det bærer henad med hensyn til legetøjsmængden… Så jeg har besluttet mig for at komme det i forkøbet og sørge for at der er noget at putte det i.

Derfor smed jeg mig hen foran symaskinen, det øjeblik manden min tog Pipsqueak og Hundeskvattet med ud at gå en tur. Det blev til en hurtig sæk af to slags voksdug.

legetøjssæk

Og der er voksdug i overskud, som skal blive til mindre søskende til legetøjssækken og til en pude til min højstol fra Ikea.

Og så fik jeg gjort næste projekt klar:

materialer

Så skal manden min bare lige tage en tur med barnevognen…

Skriv et svar

