Et hjem til symaskinen

Min symaskine har længe været hjemløs…  Den har boet på må og få hvor der nu lige har været plads. Det synes jeg er synd for den (og så er jeg træt af at den står og roder)!

Som sagt, det er synd for den. Så jeg har ledt efter det helt rigtige sted til den og i lørdags fandt jeg det endelig!

chatolEt lidt forsømt og lidt grimt skrivechatol til billige penge.  Mor her har planer! Først skal der noget tavlefolie på ydersiden af skrivepladen og senere skal indmaden fjernes, for derefter at blive tapetseret.

Indmaden må lige vente til svigerfar kommer forbi med en stiksav, men folien kom på med det samme!

chatolnøglehul

Der er lidt buler hist og her, men det ser man ikke, når musikken den spiller (og man ser den på afstand…). Jeg er SÅ glad for det!

Jeg brugte:

Tavlefolie (købt her)
Målebånd
Saks
Svamp
Og en hobbykniv

materialer

Og chatollet gemte udover en masse gammelt rod også på denne flotte dame:

den grønlandske skønhed

Hun skal på Pipsqueaks værelse og bo.

Skriv et svar

