Hverdagens små problemer #1

Lige nu strømmer det ind med edderkopper – en af mine dødsfjender – og der er spindelvæv OVERALT! Det føles i hvert fald sådan… Og jeg hader at fjerne det, for der er altid risiko for at få det og endnu værre en edderkop (!!!) ned i ansigtet. GAH!!! Støvekosten er lidt af et vovestykke, med stor risiko. Den flytter jo egentlig også bare rundt på støvet og bliver rigtig klam. Støvsugeren er en bedre løsning, men så er der risiko for grimme ridser på væg og loft. Og dør edderkoppen egentlig af at blive støvsuget op? Er der i det hel taget nogen fornuftige spindelvævsfjernerløsninger derude? Ellers må jeg stikke husbond en klud i hånden og selv stikke af…

Ham her er altså den eneste edderkop, som er velkommen i mit hjem…

Der er forresten også alt alt for mange myg i det danske land (dødsfjende #2) og en stor del er igang med at flytte ind hos mig. Jeg vil altså have betaling, hvis mit hus skal bruges som vinterhi.

Skriv et svar

